Wij vinden dat branded content vooral niet door copywriters geschreven moet worden. Want zij schrijven en denken in eerste instantie commercieel. Redacteuren zijn van de inhoud en minder van de commerciële slagkracht. Daarom worden bij ons de artikelen geschreven door ervaren redacteuren. Onze online marketeer geeft vervolgens feedback over bijvoorbeeld leesbaarheid en boodschap. En zorgt voor zaken als zoekmachine-optimalisatie. Niet het vercommercialiseren van een artikel, maar denken vanuit de leesbaarheid. De lezer boeien over het onderwerp dat hem aanspreekt. Dat betekent ook dat de lezer direct ziet wat absoluut niet interessant voor hem is. Dat vinden wij alleen maar prettig. Want wij verpesten de tijd van de lezer niet.

We maken branded content voor Delta Lloyd en Deloitte:

Schermafbeelding 2015-07-14 om 15.54.51 Je bent jong, ambitieus en hebt een mooi bedrijf opgestart. De zaken gaan goed, de eerste klanten zijn binnen. Het laatste wat je wilt, is ziek thuis zitten. Hoe bereiden ondernemers zich voor….. Lees hier het hele artikel.

 

Schermafbeelding 2015-10-06 om 17.17.33

Een nieuwe jas, bureaustoel of tv nodig? Grote kans dat je naar de winkel gaat in plaats van dat je online je aankoop doet. Want hoewel webwinkelen de afgelopen jaren een flinke…..  Lees hier het hele artikel.

 

Schermafbeelding 2015-10-06 om 17.51.15 “Beste [jouw naam], gefeliciteerd met je verjaardag! Klik hier voor een kadobon van [naam van je favoriete webshop].” Blij met dit gulle gebaar? De link blijkt een valstrik ….. Lees hier het hele artikel.

 

Kunnen wij jouw bedrijf ook voorzien van branded content artikelen.

Laat het ons weten.