Een mooi bedrijf en lekker aan het groeien? Waarom begint u niet met bloggen? Door te schrijven wat u met uw bedrijf meemaakt en wat u opvalt in uw branche, inspireert u zowel bestaande als nieuwe klanten. Bloggen kan zo bijdragen aan het behalen van de doelstellingen van uw bedrijf. Doelstellingen zoals meer traffic, online naamsbekendheid, meer context en extra omzet.
Dibbadoo Nederland gestart met bloggen
Ook het Amsterdamse bedrijf Dibbadoo kent de waarde van het bloggen. Dibbadoo helpt ondernemers aan een nieuwe website die overzichtelijk, vindbaar en op alle devices te gebruiken is. Dat doen zij door de nieuwste technieken te gebruiken en continu te innoveren.
Voor veel ondernemers is het maken en onderhouden van hun website niet hun core business. Daarom is het waardevol hen te helpen bij het kennismaken van de ins-en-outs van de digitale wereld. Dibbadoo doet dit door structureel kennis te delen via hun blog, nieuwsbrief en sociale media.
Samen met Tone Content kennisdelen
Dibbadoo heeft gekozen om deze blogs samen met de professionele copywriters en online marketeers van Tone Content te creëren. Tone zorgt voor het contentplan, voor inspiratie, voor continuïteit in de publicaties en uiteraard voor pakkende teksten.
Stephan van Dibbadoo:
“Tone Content helpt ons met het continu verspreiden van kennis, cases en tips voor onze bestaande en nieuwe klanten. Een stok achter de deur en iedere twee weken hoogstaande content voor een vast maandbedrag. Dat is voor onze online marketingactiviteiten een passende oplossing”.
Ook wekelijks of maandelijks kennis delen? Neem contact met ons op, dan vertellen we hoe we werken.
Effect van bloggen
Bloggen is een krachtig communicatiemiddel. Een aantal effecten die structureel bloggen oplevert:
- Meer naamsbekendheid
- Meer autoriteit
- Meer omzet
- Meer bezoekers
- Intensief klantcontact
Kunnen wij jouw bedrijf ook voorzien van contentmarketing?