Een praktische gids om bestaande en nieuwe klanten van Tripolis BV te helpen bij de het waarborgen van de privacy van deze doelgroep. Expertise laten zien door kennis te delen.

Voor wie? Tripolis BV

Ons werk: Content Concept, Creatie en Productie

Eindproduct: White paper “Gebruik de GDPR als onderscheidend vermogen”.

Tripolis dé e-Mail & Marketing Technology Hub

Biedt innovatieve technologie die klanten helpt unieke en gepersonaliseerde berichten in hoge aantallen te versturen. Via e-mail, sms en in-app messages.

De vraag van Tripolis aan Tone Content: Maak een praktische gids in de vorm van een white paper over GDPR met handvatten voor de lezer om tot de juiste GDPR aanpak te komen.

Antwoord: We bedachten het concept en schreven samen met de directie van Tripolis op basis van hun kennis en learnings uit de praktijk een handzame white paper: “Gebruik de GDPR  als onderscheidend vermogen.”

Hierin lees je:

  • concrete voorbeelden uit het veld;
  • belangrijke aandachtspunten GDPR
  • richtlijnen van de Wet Autoriteit Persoonsgegevens

Resultaat voor de doelgroep “marketeers en directies”

Een praktisch naslagwerk voor marketeers om als checklist te gebruiken bij het waarborgen van je privacy  van je klanten en het inregelen van je privacybeleid

Resultaat voor Tripolis

Sterk en prettig leesbare white paper. Die aansluit bij de doelgroep en markt. Een perfect middel bestaande en nieuwe klanten te binden.

Download de white paper hier.

Ook White papers laten ontwikkelen voor jouw doelgroep? Laat het ons weten.