Een aantal maanden geleden hebben Dibbadoo en Tone Content besloten de handen ineen te slaan. Samen gaan ze zorgen voor nog succesvollere websites voor ondernemers in het mkb. Dibbadoo ontwikkelt de websites en Tone Content is verantwoordelijk voor de inhoud. Met het bundelen van elkaars expertise – het schrijven van en ontwikkelen van websites – bieden we de klant een totaalpakket aan online diensten.

Ondernemers aan het woord

Maar daar blijft het niet bij. De samenwerking tussen Tone en Dibbadoo gaat verder. Zo denkt Tone mee over de contentstrategie van Dibbadoo, zodat nog meer ondernemers hun weg naar de Dibbadoo-site weten te vinden. Hoe we dit doen? Bijvoorbeeld door blogs te schrijven waarin we Dibbadoo-klanten aan het woord laten. Elke maand vertelt een mkb’er in een specifieke branche over zijn ervaringen als ondernemer. En die blogs te delen via allerlei online kanalen, zoals Facebook en Twitter.

Lees hier de eerste blog over Ondernemer van de maand Robert Heijjer.

Ook op zoek naar waardevolle content voor je website? Neem contact op met Tone!